המפלגות מנופפות ברבנים

    דוד קורצווייל No Comments on המפלגות מנופפות ברבנים
    16:55
    15.05.24
    קובי פינקלר No Comments on האב השכול התעקש לחזור לחטיבה ונלחם בעזה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר ביקר הגאון רבי בן ציון מוצפי שליט"א בעיר בית שמש. בביקורו בעיר שיבח הגרב"צ מוצפי שליט"א את ראש העיר משה אבוטבול, ובירך אותו בברכות חמות שיצליח במערכה הגדולה מחר, וכל אויביו והמבקשים להצר את צעדיו, כמו לפגוע בהמשך התפתחות הקהילות התורניות בעיר, לא תצלח דרכם.

    הגרב"צ מוצפי שליט"א לא רק בירך את משה אבוטבול בהצלחה בבחירות, אלא הלך כבר שלב אחד קדימה, כמו שברור לו כי אכן משה אבוטבול ישוב ויבחר לראשות העיר, ולכך בירכו שתהיה לו קואליציה טובה, ויוכל לעבוד בהרמוניה עם אנשים טובים שרק טובת העיר באמת עומדת לנגד עינם.

    בדבריו הזכיר הגרב"צ מוצפי שליט"א את השבת ששבת בבית שמש בעת שנפרצה חומת השבת עם פתיחת החנות הראשונה בשבתות, שבת בה ערך משה אבוטבול שעדיין לא כיהן באותם ימים בראשות העיר, הפגנה גדולה עם כ-7000 תושבים, והגרב"צ הגיע במיוחד לשבות בעיר ולשאת דברים בפני הקהל.

    הרב מוצפי

    אחרי פרסום מכתבו של הגר"מ גולדשטיין פרסם גם הרב ברוך גרינבוים, ראש ישיבת דר ה' מכתב לתלמידיו בו הוא קורא להם לדבוק בגראי"ל שטיינמן.

    IMG-20131021-WA009

    הרה"ג אפרים בוגרד שליט"א, דיין בבית דין רבני חב"ד ורב בקהילת חב"ד בשכונת רמות בירושלים, אירח אמש בביתו את חנוך ורדיגר, ראש רשימת 'טוב לירושלים', ואת זאבי סופר, מועמד מס 3 ברשימה ובנו של המשפיע הרה"ח יחזקאל סופר שליט"א.

    לאחר שיחה ארוכה ולבבית עם המועמדים ברך הרב בוגרד את שניהם ואמר כי "המפלגה שלכם זה טוב. שאך טוב וחסד ירדפוכם וישיגוכם ושיהיה לכם ברכה והצלחה". ורדיגר השיב בתגובה לדברי הרב כי "אנחנו נהיה שליחים נאמנים לחב"ד בעירייה בעז"ה", והרב השיב "אמן".

    חנוך ורדיגר וזאבי סופר אצל הרה'ח אפרים בוגרד שליטא (1)

    לאחר שסיעת 'בית שמש חוזרת' בראשות אלי כהן, פרסמה הודעה תמוהה בעניין הוראת רבני תקומה, שפורסמה בבית שמש, כי יש לתמוך במועמדים שומרי תורה ומצוות במקומות שמתמודדים מולם מועמדים חילוניים, מבקשים במטה ראש העיר משה אבוטבול, לציין כי מטה ראש העיר קיבל לפרסם את מכתב הרבנים לידיעת תושבי בית שמש, מהרב יוסי דרמר מזכיר ועד רבני 'תקומה' ומזכירו האישי של הגר"ד ליאור שליט"א, ואף קיבל הנחיות איך וכיצד לפרסם את הדברים.
    כך שכל הניסיונות להשתיק את קול ההלכה הצרופה לא יצליחו, בפרט שוועד רבני תקומה, תמכו את יסודות פסיקתם, לאור דבריו ופסיקתו של הרב הראשי לישראל הגאון רבי אברהם שפירא זצ"ל.
    כמובן ראוי לציין כי בימים האחרונים פרסמו מכתבים נוספים מרבנים חשובים, ובראשם מכתבו של הגאון רבי צבי ישראל טאו שליט"א נשיא ישיבת 'הר המור'.

    במקביל, הבוקר התקבל בבית שמש מכתבו הברור והחד משמעי של הגאון הנודע, רבי אביגדור נבנצל שליט"א רב העיר העתיקה בירושלים ומראשי ישיבת הכותל, הקורא לתושבי בית שמש לתמוך בבחירות שיערכו ביום שלישי במשה אבוטבול.

    במכתבו כותב הגר"א נבנצל: "אבקשכם בכל לשון של בקשה לבחור והצביע לראשות העיר אך ורק עבור המועמד ר' משה אבוטבול נ"י, וח"ו לא לתמוך במועמד אחר".

    בהמשך מכתבו קורא הגר"א נבנצל לתושבי העיר, אף לעזור ולסייע למען בחירתו של ראש העיר משה אבוטבול, וחותם את ברכתו בברכות נאמנות.

    מכתבו של הגר"א נבנצל שלו תלמידים רבים בבית שמש, עורר התרגשות רבה בקרב קהלים רחבים, שרואים עין בעין לקראת הכרעת המערכה בבית שמש, כי דעת ההלכה הצרופה היא לתמוך אך ורק בראש העיר משה אבוטבול.

    ראוי לציין כי מכתבו של הגר"א נבנצל שליט"א מצטרף למכתבם של שורה ארוכה של פוסקי הלכה שמכריעים בוודאות כי בבחירות בבית שמש כשיש שני מועמדים, יש לתמוך אך ורק במועמד שומר תורה ומצוות למהדרין, והוא ראש העיר משה אבוטבול.



    0 תגובות